Vitsippan

2009-05-18

Måndag

Ja ha! då var ännu en helg avklarad.
Var till pappa som vanligt och fixade med hans hus på Lördagen, sen på kvällen så bjöd Robin mig och Anders på mat, såg sen på film och på melodifestivalen.
Sen i går var vi tre på bio och mös.....

Måste erkänna att det inte käns lika ok längre att missa P&L i år, inte för att det är så många band som jag vill se utan för att det hör liksom till sommaren att gå dit å lyssna på bra musik umgås och bara mysa. Men men får vänta tills nästa år... har ju nå mycket mycket roligare framför mig.

Har verkligen tröttnat på att vänta nu... Vem är den jubelidiot som kom på det här med att man ska vänta på saker. Idiot säger jag bara, ser ingen som helst mening med det...=)
Det spänner och trycker och är tungt och klumpigt men också helt underbart (knäppt va!)
När det här är över så ser jag fram i mot att få sova mer än 1tim åt gången och att få ligga på mage i gen. Ska aldrig sova på nå annat sätt än på mage då.... Mmmm va juvligt skönt det låter.

Ja ja ska ta och göra mig klar nu för att ta med farmor hem till pappas nya palats=)
Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar