Vitsippan

2009-05-10

Fest

I går var det partaj hos Elin, en massa roligt folk och god mat, kan det bli bättre?.
Var så kul att se Elin när hon är så glad och sprallig som hon blir. Hon fick en hel hög fina pres fast hon sagt till om att hon inte ville ha några=) men det är hon värd. Vet nog ingen annan människa som har ett så stort hjärta som hon. Hon har en hel drös med vänner och på nå vis har hon tid för alla, och får en att känna sig sedd och hörd. Borde finnas ett pris för såna som hon.
Jag hade ialla fall en super trevlig kväll, träffade en hel skock med roliga ansikten som jag jobbat med förr, det är ju alltid kul att prata gamla minnen!. Sen var ju Veronica där med sin nya kille, så bara det var ju kul att äntligen få se vem han är. (Han fick godkänd+)

Annars så har jag och min hunk varit till far min i går och hjälpte till med huset. Kommer att bli skit snyggt när det är klart.

Har äntligen fått hit min ammningsstol nu (nice....) blir precis så bra som jag tänkt mig. Vi har nu köpt nästan allt, det enda som är kvar är lakan till vagnen, men sen är det klart!
Får höra en hel del komentarer nu om min mage, typ som är det inte dags snart du spricker ju snart.... el hjälp vad magen växt!. Det här är nog den enda tiden i livet som en tjej blir stolt när någon pratar om ens mage på det sättet, så passa på gott folk släng ur er kommentarer nu medans ni kan för sen åker ni på en smäll;)

Ska ta och läsa lite nu ur min super bra bok//Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar