Vitsippan

2010-07-28

Sommar 2010
















Jaha då var man 29 då!! Bara ett år kvar till 30, kan inte bestämma mig om jag har åldersnoja eller inte, troligen inte har bara blitt å tänka lite mer på det.
Ute skiner solen och Linus ligger och sover och Anders är hos sin mamma.
Jag och Linus har varit till Mamms och myst lite i solen, Linus tog premiär doppet i barn polen Momma köpt, den fick godkänt=)

I kväll så blir det bio med Mamma och Robin (najs) Sen så ska jag och Linus sova hos Momma i morgon. Sen på Fredag så ska jag och Elin åka och hälsa på Ånkis=) Och kolla på lilla Vera. Sen ska vi antagligen åka med fam Lundin till Insjön en sväng.

Sen på Lördag så jobbar jag och sen så blir det Moffa för hela slanten.
Annars då? Jo tack som frågar det är bara bra=)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar