Vitsippan

2009-04-02

Inatt

Vaknade och var helt säker på att det inte var som det skulle med bebben, och ju mer jag tänkte ju mer verkligt vart det. Ni vet man kan övertyga sig själv att det måste vara nå fel! Han hade nog haft en lugn dag bara, för när jag tassade upp till datorn i natt för att kolla alla bebis sidor om vad som skulle kunna vara felet då började han knöla och sparka PUUUHH! hann verkligen stressa upp mig så det var så skönt när jag kände dom bekanta sparkarna och knuffarna.=)

Är inte riktigt van med att inte kunna härja omkring som vanligt när jag inte jobbar, så att inte få anstränga ryggen och känna att jag måste vila är helt nytt för mig. Vet inte om jag gillar den delen riktigt, tycker inte om att känna mig svag och att jag inte klarar av saker. Men jag är i alla fall duktig och gör som farbror doktorn, Anders och Mamma säger åt mig, fast jag vill bara poängtera att jag gillar det inte så det så ;-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar