Vitsippan

2009-02-17

Sjuk

Ush sjuk i dag, och ingen som kan jobba åt mig=(. Börjar dock bli van med att få jobba fast man mår blää..... Tänkte först vägra men hur skulle det bli.... inge bra=)

Har fått ett par nya mammabyxor och en sömlösbh i dag med posten sååå sköna, känner mig
så fin i dom nya kläderna ialla fall, så då vart ju dagen genast tinivini lite bättre.

På Lördag ska jag och Anders på melodifestivalen i Leksand. JEJ!!!
Super duper kul!

Ska ta ett bad nu och tycka lite synd om mig själv=)

1 kommentar:

  1. Hej på dig!

    Låter som du har fått foglossningar, be om ett bälte hos din barnmorska nästa gång. Testa även att simma, det gjorde jag när jag väntade Simon, då hade jag fruktansvärda foglossningar och då var det superskönt att simma.

    Mår du bra annars?

    kram

    SvaraRadera